Версия за печат

00575-2018-0003

BG-Раковски:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543

BG421, ОБЩИНА РАКОВСКИ, пл. България № 1, За: Мирослав Милев - ст. юрисконсулт, Светлана Шопова - гл. инженер, Ана Маджарска -гл. счетовдител, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2369; 03151 2213; 03151 2036, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОПЗ - 8 от 16.03.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00575-2018-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е: "Доставка на Несортиран Трошен Камък за нуждите на Община Раковски": - Несортиран трошен камък - фракция 0/63 - 20 000 тона; - Несортиран трошен камък - фракция 0/10 - 6 000 тона.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 470/06.07.2018 г. История от 06.07.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG421, ХОЛСИМ КАРИЕРНИ МАТЕРИАЛИ ПЛОВДИВ АД, ул. Братя Бъкстон № 134, България 4000, Пловдив, Тел.: 0885 250029, E-mail: emil.braychev@lafargeholcim.com, Факс: 0885 250029

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на Несортиран Трошен Камък за нуждите на Община Раковски"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
248400 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.07.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Подадени са данни за фактуриране на името на ОП; Преди промяната: Банка:; След промяната: Банка:; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОППоръчката е с оглед нуждите на ОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
204615.26 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

По данни от счетоводството на ОП "Благоустрояване и превенция" има неизползван остатък от фракция 0/10, но тъй като договорът е сключен за период от 24 (двадесет и четири) месеца и този факт настъпва по-рано (виж чл. 2, ал. 1 от договора между страните), горецитираната фракция няма да се ползва - съответно - няма и да се разплаща.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

07.07.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Павел Андреев Гуджеров
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Раковски